Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

reklama interaktywna

28

Mar
2013

In Blog

By Olga Wyszkowska

Sex War – są powody do mruczenia

On 28, Mar 2013 | In Blog | By Olga Wyszkowska

Buszując dzisiaj po tzw. „internetach” natrafiłam na wyjątkowo udany konkurs prowadzony przez magazyn Top Gear i firmę Renault Polska. Mowa tu o Sex War.

Idea całego przedsięwzięcia, jak sama nazwa wskazuje, odwołuje się do wojny płci, czyli odwiecznej rywalizacji pomiędzy kobietami i mężczyznami, która obecnie odbywa się praktycznie na każdym polu, w każdej dziedzinie życia.

Jako że Renault i Top Gear zajmują się jedną, bardzo konkretną dziedziną – motoryzacją, w konkursie Sex War wojna płci sprowadza się przede wszystkim do sprawdzenia, kto tak naprawdę lepiej radzi sobie za kółkiem i która płeć bardziej pasuje do reklamowanego w ten sposób Renault Clio.

W rywalizacji biorą udział wybrani w drodze konkursu bloger i blogerka, a ich zmagania można nie tylko śledzić i komentować, ale także oceniać online na www.topgear.com.pl/wygrajclio.

Zarówno pomysł, jak i realizacja – naprawdę na poziomie. Osoby wybrane do rywalizacji – bomba (blogerką Arleną – jej poczuciem humoru i stylem pisania – jestem absolutnie zauroczona). Całość – na szóstkę z plusem.

Od siebie dodam tylko, że rok temu dokładnie ten sam pomysł zaproponowałam innej marce, która go odrzuciła, dlatego tym bardziej gratuluję Renault Polska. Za odwagę, wyczucie i interaktywne nastawienie.

Tags | , , , , , , , ,