Image Image Image Image Image
Scroll to Top

To Top

Mumio w Play

29

Sty
2014

In Blog

By Olga Wyszkowska

Big Play Theory

On 29, Sty 2014 | In Blog | By Olga Wyszkowska

Kilka miesięcy temu, pisałam na swoim blogu o nowej, „gwiazdorskiej” kampanii Playa, która, pomimo sztampowego formatu i niezbyt finezyjnej kreacji, zrobiła sporo szumu wokół marki.

Od tego czasu, dużo wody w Wiśle upłynęło, przymiotnik „nowa” przeszedł już do lamusa,
a i Play dużo w swoich reklamach pozmieniał.

Zobaczyliśmy w nich kolejnych – lepiej ogranych celebrytów, nowe scenki, które ze spotu na spot stawały się coraz zabawniejsze, i co najważniejsze – dobrze poprowadzoną kreację postaci, która doprowadziła do powstania najjaśniejszej gwiazdy całej kampanii – „Blondynki
z reklamy Playa” 🙂

Wydawać by się mogło, że Play sukcesywnie wspinając się w swojej kreacji, dosłownie sięgnął już gwiazd i nagle, wielkie boom, i co widzimy?

Ze szczątków dotychczasowego formatu, wyłania się nadolbrzym z zupełnie innego gwiazdozbioru!

Ze wszystkich stron rozlegają się krzyki: Mumio przechodzi do Play!

Czy można zrobić coś lepszego dla marki niż przejąć największą gwiazdę konkurencji, która przez 7 lat pracowała na jej pozytywny wizerunek? Czy można sprytniej dokopać rywalom, bez narażania się na sądowe pozwy? Czy można lepiej odświeżyć format, proponując coś zupełnie nowego, a jednocześnie zakorzenionego w wypracowanej dotychczas komunikacji?

Moim zdaniem – nie, dlatego chylę czoła przed strategicznym zagraniem Playa.

Niech Mumio dalej robi sceny w ich salonie, a Plus płacze i płaci za odpływających klientów.

Tags | , , , , , ,